24 Şubat 2017 Cuma

Diyet Günlüğü: 21.02.2017 Salı

Diyet Günlüğü'nü yazmaya biraz geç karar verince günü gününe yetişmek biraz zaman alacak gibi duruyor. Ancak bendeniz var gücümle çalışmaya devam ediyorum.

21.02.2017

Kahvaltı

Bozuk plak gibi hemen hemen her gün aynı kahvaltıyı yazacağım. Üzgünüm ama haftanın 4 günü kahvaltım birbirinin neredeyse birebir aynısı. Sadece meyveler ara sıra değişebilir o kadar. Salı gününün meyveleri yine pomelo ve kivi idi kahvaltıda.

Öğle Yemeği

Çok şükür haftanın sayılı günleri de olsa yemekhanede yemek yiyebiliyorum. Salı günü de o günlerden biriydi. Yemekte İzmir Köfte vardı, yanında olan pilavı almadım ancak salatayı da affetmedim. İzmir köftenin boyutu düşünülünce neredeyse bir porsiyonu karşılamıyordu. Ancak benim için yeterli bir porsiyondu.

Günün geri kalanı benim için epey hareketli olacağından, yemek sonrası yürüyüşün ardından bir koca kupa filtre kahveyi devirdim. Yanında da yarım paket Go Nutri'nin müsli barından yedim. Bu aralar öğle kahvesini benim için bir keyif haline getiren bu müsli barlar oluyor.

Günün geri kalanı hareketli geçecek derken, öyle hafife almayınız lütfen.Bayağı bayağı öğleden sonraya kadar çalıştık ve geri kalan birkaç saatte dört beş şeye yetiştik. İlk durağımız bir outdoor mağazası oldu. Daha önce de bahsetmiştim, Ekim ayında bir aksilik olmazsa Yunanistan'dan başlayarak mini bir trenle Balkan turu yapacağımız. O seyahat için hazırlıklarımızı da yavaş yavaş yapıyoruz. Her ay küçük bir şeyi hallediyoruz. Malum sürekli hareket halinde olacağımız için valiz taşımamıza imkan olmayacak. O yüzden bayağıdır bizi tüm seyahat boyunca taşıyacak ama bize çok ağırlık olmayacak bir çanta arıyorduk. Uzun aramalar sonucu The North Face'in 32 litrelik bir çantasında karar kıldık. İlk işimiz gidip onu almaktı.

Çanta işini hallettikten sonra, öğrenciliğimden kalma kredi borcu için vergi dairesinin yolunu tuttuk. O işimizi de halledip, eğitimle ilgili başka bir mevzuya geçiş yaptık. Okumaya doymayangillerden bir karı-koca olarak geçen yıl birlikte bir bölüm okumaya karar verdik. Her gün okula gel-git yapamayacağımıza göre açıköğretimden bir bölüm okuyalım dedik ve birlikte felsefe okumaya karar verdik. İşte eğitimle ilgili diğer işimiz gidip bahar dönemi kitaplarını almaktı.

Günün Kaçamağı

Eh Aksaray'a kadar gitmişken Dönerci Sadık Usta'yı es geçemezdik. İlk açıköğretim bürosuna gittiğimizde dönerinin efsane kokusuyla mest olmuş, ancak ben güvenemediğimden yememiştik. Aksaray'a 2. kez gittiğimizde kokuya dayanamayıp yemiştik. Ve o döner inanın efsane çıktı. Öyle bir yerde, böyle lezzetli bir döner bulabileceğimize ihtimal vermezdik. O günden beri her o tarafa yolumuz düştüğünde yemeden dönmüyoruz. O gün de es geçmedik ama bu sefer diyete uygun olsun diye dürüm değil porsiyon yedik. Yanında da o şahane ayranlarından vardı.

Akşam Yemeği

Döneri yedikten ve enerji topladıktan sonra eve deoğru yol alıp kendimizi pazarda bulduk. Pazarda işimizi hallettikten sonra, evimize gitme vakti gelmişti artık. Tabi biz pert durumda. Eve geldikten sonra, pazardan aldıklarımızı yerleştirdim ve çabucak bir salata yaptım akşam yemeği için. Hazır pazardan yeni gelmiş, bol bol salata malzemesi almışken bol malzemeli bir salata oldu akşam yemeğimiz.

Salatadan sonra günün pert bir şekilde noktalamış oldum.

Uygulamanın günlük bana verdiği kalori miktarı 1729 kalori, ben Salı günü 1286 kalori aldım. 11508 adım atarak 495 kalori yakmış oldum.

Diyet günlüğü ile ilgili sağ üste mini bir anket yerleştirdim. Oylamayı unutmayın!

(Tüm yazıları takip etmek için hala blogu izlemeye almadınız mı? Hemen sağ üstteki "izle" butonuna davet ediyorum sizi.)

İnstagram: cipsyiyemeyenkiz
Facebook: https://www.facebook.com/Ceyekaa
Cips Yiyemeyen Kız

Hayatin tadini yeni sehirler, yeni restoranlar, yeni yemekler kesfeden blogger kisisi.